Merhaba kızlar bu benim üçüncü gebeliğimdi içimde tuhaf bir his karmaşa vardı. Rüyalarım da kız ile ilgili objeler görüp oğlum oldu. İyi ki de öyle oldu. Üç olsun hiç önemi yok. Din gece tv izlerken sancım olduğunu farkettim yatmadan duş aldım. Saat 01:00 gibi uyuyup 05:15 te uyandım tuvalete çıkıtım tam kurulurken birkaç damla kan geldiğini farkedip hemen eşimi kaldırıp doktora geldim. Nöbetçi doktor nts bağladı çok az sancım çıktı serum takıp ikinci kez nts bağlandığım ve sonra eve geldim Ağrım sancım artarsa doktor gel diye tembih etti. Akşam 20:00 e kadar dişimi sıktım sonra dayanmadım hastaneye geri geldim nts bağlandım. Nöbetçi
Doktor son nts görünce ve alttan muayenede bebeğin kanala girdiğini açılmayı görünce çıldırdı ve acil sezeryana aldı. Tüm hazırlıklar tamamlandı direk ameliyata alındım Biraz buruktum acil alındım. Ama nöbetçi doktor hanım gerçekten çok iyiydi ve ilgili Doğuma girdim spinal istemiştim ve bu benim için bir
İlkti ve son çok güzeldi Bebeğimi hiç can yakmayan iki iğneden 5 dk sonra kucakladım resmen ve sanki
İki Doğumdu hissediyorsun sadece doktorların parmak ve konuşmaları ama çok güzel ve büyülüydü. Sezeryan olacak tüm annelere
Tavsiye ederim. Bebeğime kavuştum çok iyiyiz ikimizde ve çok şükür beni
Yoran bir ağrım Yok. Herkese
Hayırlarla bebeklerini kucaklamayı dilerim...