Kızlar merhaba şuan özel bi hastaneye gidiyorum fakat doğuma 4.buçuk milyar vermek istemiyorum evimiz kira eşimin tek geliri var eşim illa yapmak istersen kredi çekeyim diyor fakat benim kafam çok karışık özele muayeneye gidiyorum zaten ama 2ay kala devlete gidip orda doğum yapsam yani böyle bir durum yaşayan varmı ? Özeldeki doktorum da çok iyi ama etrafımda devlette de çok doğum yapan var memnunlar . Nasıl bir yol izlemeliiym sizce fikir verirmisiniz