Busbus44 bende Belcikadayim annemler Hollandada yasiyor ve sinirlar kapali oldugu icin uzun zamandir gidip gelemiyoruz dua ediyorum bende Insallah doguma kadar bu virus olayi biter😞 Birde 5 yasinda oglum
var gercekten cok zor, Allah bu zamanda dogum yapacak herkese kolaylik versin..