Zynbgvn bende 15 haftalikke n gittim 3 lu tarama testi yaptirdim daha sonucunu alamadim aile hekiminden hemsiremden ögrendim hersey normal gözüküyo diye söyle sağlim icin dısari cikmadim hastahanelrde hastalar var diye duydum salgindan dolayi kaldim öylece hersey allahtan artik hayirli saglikli olur insallah cinsiyetini bile bilmiyoruz yani 20 haftalik oldum ikinci gebelik