Merhaba anneler ve anne adayları 🦋 benim erken doğum riskim var serviksde kısalma ve suyum fazla olduğunu söyledi doktorum sürekli yatıyorum. Fakat normalde hamilelikten dolayı aşırı sıcaklardım bugün inanılmaz üşüyorum,kasıklarım da ara ara ağrı var ve karnım ekstradan sertleşmeye başladı doğum belirtileri nasıl olur 🙄🤷🏼♀️