Erkek olursa Yiğit Ali kız olursa Güneş Duru 🙈❤️
Kızlar kerem ya da doruk ismi nasıl sizce hangisi
cicegim01 bence kerem
cicegim01 kerem güzel isimm 🙋🏼♀️
Didooo2604 Benim oğluşumda Uraz Bulut olacak inşallah 🤩🤩🤩
ecem_altin benimde oğlum olacak bizde ömer koyacaz inşallah
Ben de Kürşad koymayı düşünüyorum kızlar 33 haftalık hamileyim😊
Buarada eşimi ikna ettim oğluşumun adı uraz olucak inşallah 🥰🥰