Arkadaşlar herkes 1 ay önce sürmeye başlarsın dedi diye göğüs ucu kremi aldım lansinoh marka.Şu an 29+3 üm. Ama şöyle bir durum da var ; göğüs ucuna dokunmak doğumu tetikliyormus , öyleyse nasıl sürmem lazım kullanan var mı, korkumdan duştan sonra kurulanirken bile havlu değdirmiyorum ucuna valla 🤭