bynist 🙏🏻 Arkadaslar aranıda coraspin kullanp sezeryan olan varmı ameliyatta veya daha sonrası sıkıntı oluyormu
Nurerdgn bynist olmadim ama olcam 30 haftalik hamileyim doktor 34. Hafta da coraspirini bırakmamı soyledi
EnginDenizim bynist canım bunu bende merak ediyorum 36+4 haftadayım 5 gün oldu hapı biraktirdi doktor 30 nisan dogum tarihimiz verdi. ayrica claxen ignede oluyorum sezaryanda sıkıntı yasayan oldumu merak ediyorum🙁
Lavinim21 bynist ben kullanıyordum Doğumdan 10 gün önce bıraktım ve hamd olsun bir sıkıntı olmadı canım 😊
Ayseyilmaz85 Normal doğumda acaba nasıl olur coraspirin kullanıyorum bende şuan herşey normal görünüyo o yüzden acaba kullanıpta normal yapan varmı ?
Burcusana Ben ilk gebeligimde hem bebe aspirini hem clexane kullaniyordum bi cuma gunu hem clexane i hem aspirini birakip sali gunu sezeryana alindim 36.haftada zorunlu olarak bi sıkintim olmamisti cok sukur