Kursadbudak Gebeliğimin 22.haftasındayız özellikle 3 4 gündür kuyruk sokumumda ağrı hissediyorum.Tam kalçamla belimim bitiş yerinde.Yere oturumca asla kalkamıyorum zaten.Koltukta oturunca yavaş yavaş kalkabiliyorum kademe kademe bu durumy yaşıyan başedebilen varmı?
Deniz3115 Kursadbudak aynısını yaşadım saha 2 hafta önce geçti ve 1 ay çektim ağrısını bacağima vuruyordu ve yürüyemiyordum ayakta duramıyor hatta pantolonumu bile giyemiyordum yatakta dönemiyordum çok kötüydü gerçekten ama doktora gidemedim o ağrıları çektim eğer sen gidebilirsen mutlalaka git ağırlar ilerlemeden muhtemelen magnezyum dan kaynaklı
Papatya4 Kursadbudak bende de aynı dert doktora da gidemedim magnezyum kullandım hafifledi aslında ama son ayıma giricem agırlastım iyice kötüleşti
Zlhb Kursadbudak benım batık zaten orası 🙊 ıkı sandalye arasına oturun çok üstüne oturmayın yan yatmayı deneyın genellıkle yada pamuga zeytınyag surup gece oraya koyabılırsınız rahatlatıyor
Aylaninannesi Ağlamıstım ben o ağrılardan kalsiyum eksikliğinden oluyormus, kalsiyum ve magnezyum kullandım bir müddet öyle geçti, doktorunla konusman lazım canım
Elifisgrn Bu ağrılar rahimin büyümesine bağlı olarak genellikle gebeliğin ilk haftaları olur demişti doktorum bana ben de ilk haftalar çok çekmiştim. Zeytinyağ ile eşine ya da bir yakınına masaj yaptır çok rahatlatıyor
Aysenur94 Kursadbudak Şu an 34 haftayı geçtik ama yine biraz normal oturuyum ayağa kalkarken ağrısını hissediyorum, ilk zamanlar daha kötüydü ağrısından ağlama derecesine geliyodum. Hani kıl dönmesi için de önerilen simit şeklinde yastıklar var ya gerçekten beni o kurtardı diyebilirim oturunca baskıyı azalttığı için çok rahatlattı. 40-50 TL gibi bir fiyatı var deneyin bence.
Prenses39 Kursadbudak bende oluyor doktora söyledim magnezyum verdi iyi geliyor özellikle biraz belimi yoracak iş yapayım ev falan süpüreyim basamıyordum acıdan ama şimdi magnezyum içiyorum iyi geliyor