Kızlar 16 haftalıkken leke gördüm progestana başladım bebekte hiçbir sorun görülmedi.. Ara ara leke olup geçiyo ayın gecen gün hem kontrole gitrim hemde detaylıya girdim pıhtı gördü doktorum yatışa devam dedi kalkmak yok zamanla geçer dikkat edersen dedi detaylıda da bebek gayet iyi bi sorun yok amniyon sıvısında bulanıklık olmuş pıhtıdan bulaşmış olabilir dendi.. Yaşayan var mı pıhtının geçmesi ne kadar zaman alır?