Arkadaşlar gebeliğinizde kaburga ve sırf ağrısı çekenleriniz var mı yaklaşık bi 15 gündür göğüs aralarımdaki kaburgalarım acımamı desem ağrmı desem bilemedim ama beni rahatsız ediyor acaba üşüttüm mü diyorum ama bu kadar uzun sürmesi gebelikten mi bilemedim var mı bu tarz sıkıntılar çeken ?