Anne71 Kızlar 32 haftamdayim göğüsümu sürekli vazelinlerim bebek yağı sürerim lansinoh krem sipariş ettim ona basliycam sürmeye hiç catlak olusmadi ama tatlı bir kaşıntı başladı süt akıntısı da var beyaz beyaz
Nazanesila Bende de vardı kasıntı ama benim qoquslermi ucu yaraolmstu doktorum krem werdi sürdüm yumusadikca hafif tirnaqimi bile vurduqmda hep qoqulsrmn ucu düşüyo kabuk atar qibi
Anne71 Nazanesila yara da yok bende ağrı aci çatlak da yok çok sağlıklı duruyorlar ama halka kismi kaşınıyor