Duygu07 33. Haftada kanamam olmuştu hastaneye gittiğimde yenidoğan yoğunbakımının olmadığını öğrendim. Bana eğer doğarsa bebeği başka hastaneye göndereceklerini ama benim orada kalacağımı söylediler şok olmuştum. Çok şükür gerek kalmadı ama oladabilirdi. Doğumda kendi süslerim vardı bizim odalarımız zaten süslü dediler dandik süslenmiş odaya bir de extra 250 lira verdik. Kapı süsü yaptırmıştık kapıya koli bandıyla yapıştırdılar ilk sert çarpmayla düştü kırıldı süsüm. Vee en önemlisi orada doğum yapacaksan hastaneden çıkar çıkmaz sağlık ocağına gidip bebeğe aşı yaptırmak zorundasınız. Devletin bedava verdiği aşıyı parayla satmaya çalıştıkları için yasak konmuş hastanede aşı yapılmıyor. Şu an aklıma gelenler bunlar hastaneye sinir olmuştuk. Ama halil beyi tek geçerim 👌