Arkadaşlar gece uykumun içinde defalarca karnımı geriliyorum istemeden yapmicam diyorum yatıyorum unutuyorum hep 18 haftalığım bi zararı olurmu bu gece de çok gerindim sabah karnımın içinde çok sancım vardı belimde hala var bıçak gibi saplanıyor sanki