egeninincisii Elfclklk 4-9 Eylül arası inşallah 🤗 Benim doğum günüm 6 Eylül, doğum günümde doğmasını çok istiyorum. 💕 hayırlısı… 🙏🏽
Byzb1 tugba_tugba 19+2 ama adete göre 18. Haftada olmam gerekiyor bir hafta önde . Doğum da sat tarihine göre baz alınıyormuş şuan 23’ü görünüyor.
Elfclklk Ne çok Eylül anneleri varmış 😀 çok mutlu oldum rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Elfclklk Bu arada kizlar benim bı oğluşum olucak Allah izin verirse biz ismimizi düşündük kayinbabamin ismi olucak adem ama yanına bı isim bulamadık önerilerinize açığım kizlar😀
demet56bungl Prensprenses ben net hisediyorum bildiniz vuruyo hata gece okdar şidetli ki bazen uykumu kaciriyo rabime binlerce kez şükürler olsunnn