Prensprenses Benimde 3 eylül 21+0 🙏 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah kızlar hareketler ne durumda hissetinizmi
Prensprenses demet56bungl tekmelerini hissediyormusun 🙏 ben hissediyorum böyle kıpırtu gıdıklama gibi 19 da hissettim ama tekme yada belirgin bişi hissedemedim daha merak ediorum çok bişi mi var diye
demet56bungl Prensprenses ben net hisediyorum bildiniz vuruyo hata gece okdar şidetli ki bazen uykumu kaciriyo rabime binlerce kez şükürler olsunnn
Ceynrose Bende 18+3 um dün doktora gittim bı anda karar verdim korkuyordum hastanelerden ama iki gündür hareketlerini hissetmedigim için gittim şükür bişey yokmuş gitmisken cinsiyetini de öğrendim iki oglumdan sonra bu kızmış çok sevindim.
Anneyim Elfclklk 19+2 bende Eylül annesiyim 4 üncü kez ve sanırım kızım olacak ve cok nazlı uykucu cok fazla kıpırdamıyor