AysennHED Nazliybug ben 37 de sezaryen ile doğum yapmıştım ilk kızımda 2 660 dogmuştu bi sorun yaşamadık şimdi 8 yasında😊 Rabbim saglikla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
berel15 Nazliybug biz aldırdık 37+4 te canım 3260 gr 51 cm ddoğdu oğlum maşallahı var sadece gazdan çok çekiyoruz
Nazliybug Gunes_ sorun yok fakat ilk bebeğimle arası 1 yaş var o yüzden dikişlerim ve rahmim çok ağrı yapıyor . Bende merak ediyorum sıkıntı olur mu 37 de alsa
Seymen1905 Benim 38+3 de alacak o bile erken geliyo bana ama sizin bi problem yoktur İnşaallah sanki erken 37
Gunes_ Nazliybug olmaz sanırım 36 dan sonra pek sıkıntı yaratmıyo bence hayırlısıyla sağ salim alon kucagınıza ınsallah♥️