Dilancetinkaya Merhaba hanımlar 1 hafta önce ovitrella iğne vuruldum birkaç gündür ara ara Kasıklarımda ağrım olup geçiyordu bugün uyandığımdan beridir geçmeyen bi kasık ağrım var her iki tarafta da nedeni ne olabilir sizce?