Deletedmom239 Evet çok fazla ağrım oldu malesef.Bu yüzden ara ara hastanede yatıp serum almak zorunda kaldım.Dejenere olduğu dönemlerden çok çok ağrı yapıyordu.bebeği sıkıştırdığı için de erken doğum riskim vardı.
Doğum sırasında alınmasını doktorum uygun görmedi,başka bir prof’a da muayene oldum.o da sezaryen sırasında alınmasının yüzde yüz garantisinin olmadığını,kanama olursa rahime dikiş atmak zorunda kalabileceklerini ya da tamamen almaları gerekebileceğini söyledi.ben doktorumun desteği ile normal doğum yaptım.doğumdan 6 ay sonra da laparoskopi ameliyatı ile alındı miyomum.