Elifnax 16+4 günlükken 152 gramdı benim bebeğim ve doktor gelişimi gayet iyi dedi 18 haftada 200 gram olması bence gayet normal, hissetmeye gelince de her insanın vücut yapısı farklı oluyor yağ dokusu falan, kimisi 15 haftada hisseder kimisi 20. Haftada. Siz içinizi ferah tutun endişe etmeyin bebeğinizi hissetmeniz yakındır 🤗