Beto52 bazen genetik oluyor bende detaylıda çentiklenme çıkmıştı doktor düzelmezse biraz küçük doğar demişti ama kilolu olması için uğraşmayın önemli olan doğduktan sonra kilo alması sizinkinin kilosuda az değil sanki normal gibi, dopplere girmedim henüz bilgim yok o yüzden