yagmur91 canım benim, bende daha önce bir düşük yaşadım seni çok iyi anlayabiliyorum psikolojik olarak çok zor. Kendime çok uzun süre gelememiştim o günlerimde ama bu düşükler genelde anomali olduğu zaman yani sağlıksız gebelik olduğu zaman oluyor. Şimdi diyorum boş yere o kadar üzülmüşüm eğer düşük yapmasaydım ve allah korusun anomalisi olan bir bebeğim olsaydı napardım nasıl bakardım ilerde neler olurdu diye. Rabbim inşallah sana en hayırlı zamanda sağlıklı sıhhatli bir evlat nasip eder, canını çok sıkmamaya çalış en hayırlısı neyse onu iste allahtan her zaman, sağlıklı bir evlat haberini senden alacağımız günler gelecek ben inanıyorum 🙏🏻