19+3 teyim son doktor kontrolünde bebeğin eşinin aşağıda olduğunu öğrendim. Nelere dikkat etmeliyim. Doktorum çok yorma kendini ilacını düzgün kullan inşallah gececek dedi ama elimde değil ne yapmalıyım diye düşünmeden edemiyorum. Daha önce başına böyle bişey gelenler bana yardımcı olursa çok sevinirim 🍃🌸