Pazar sabahı 8.30 gibi şiddetli bi ağrıyla uyandım sonra kalktım suyum geliyordu banyoya koştum ve daha fazla gelmeye başladı o an birden çok panik oldum aynı zamanda bebeğim geliyor diye çok sevindim eşim görev icabı yanımda değildi arayıp haber verdim o yola çıktı bizde hastaneye yola çıktık 10.30 gibi hastanedeydik sancım yoktu ebe muayne etti 2 cm açılmam vardı daha sonra yatışım yapıldı doktor ilk doğumum süreç biraz uzun olacak bilmeni isterim dedi ve odama çıktım kadın doğum hastanesiydi devlet ebeler orda tekrar muayne etti olabildiğince sakinliğimi korudum devamlı pozitif olmaya çalıştım sancım olmadığı için suni sancı verildi 5 dkka arayla geliyordu o sırada hep derin derin nefes aldım plates topuyla hareketler yaptım hiç ama hiç oturmadım devamlı gezindim sıcak duş aldım bu çok fayda etti ama gelin görün ki açılmamda bi ilerleme olmuyordu gece rahat uyumam için suni sancıyı kestiler kendi sancılarım oldu oda suni sancıyla aynıydı dayanamayacağım derecede değildi ben yine sabaha kadar devamlı gezindim topla oynadım sabah olduğunda artık umudum kalmamıştı doktorun gelip durumumu konuşup bi karar vermesini bekledik sonra beni doktor muayne etti alttan ondan sonra herşey çok hızlı ilerledi tekrar bi sancı takviyesi vericeklerini yapabileceğimi açılmamın 5 6 cm olduğunu söylediler daha sonra sancıyı verdiler yine dayanamayacağım boyutta değildi nefes egzersizleriyle hep kontorol ettim elimden geldiğince rahat olmaya çalıştım bu sayede açılmalarım git gide arttı 10.30da sıklaşan açılmalar 12.30 da doğumşamson buldu sandığım kadar korkutucu değildi iş ıkınma esnasına gelince herşey çok kolaydı ebelere dedim siz benden bu esnada ne yapmamı istiyorsunuz onlarda biz ıkın dediğimizde ıkın sancın kesilince nefes al ver dediler bende aynıı dediklerimgibi yaptım 10 dkkada yavrumu kucağıma verdiler bağırmadan çağırmadan gayet güzel bir normal doğum süreci geçirdim suni sancıyla dahi olsa herşey kafada bitiyor sakinliği koruyarak kendine inanarak ebeler harika bi doğumdu pozitif insanın doğumu kolay geçiyor dediler ve bebeğimin kordonunu bana kestirdiler o his dünyalara bedeldi herşey kucağına alınca bitiyor oh kurtuşdum diyorsunuz tüm acılar bitiyor içten hiiç kesiğim olmadı dışardan az bi dikişim var .iliklerine kadar yaşayıp hissettiğim huzurlu bir doğumum oldu sakin olun sakinliğinizi koruyun herşey çok güzel ilerliyor 💕🌸