Aysemahmut Dün geceden beri ağrım çok ayaklarımı oynatsam bile rahimde sancı batma, otururken yürürken kendimi oynatsam bile ağrı yaşayan var mi aranızda arkadaşlar?
[silindi] Aysemahmut ay bugunden beri bende var içten bıçak gibi sancı vuruyo rahime bende bunu arıyorun yürürken kalıyorum yerimde bende bunu arıyorum nie oluyo die tek deilmişim demekki doguruyomuyum acaba die kafayı yicektim ama bebek aşagıdan oynuyo onu fark ettim acaba oynadıkca baskımı oluyo 33 haftalıgız 🤦♀️
nurcin-ruya Aysemahmut uzan canım sadece uzan ve en kısa zamanda dr gitmelisn bence ama korkma cogu bitmiş rabbim hayırlısını versin hakkından 💖
1serapguneyli Ay bendeee, dün merdivenleri çıkarken Bi girdi sancı yatağa uzandım ağladım resmen nefesimi kesti😔
Aysemahmut [silindi] bende yalnız oldu sandım bende acaba doğum mu diye o yüzden post açtım ilk doğumumda hiç yaşamadım bunu 2. Gebeliğim böyle ağrı yok bıcak gibi saplanıyor
Aysemahmut Elif1717 daha erken inşallah bebişlerimiz zamanında gelir oğlum doğdugunda enfeksiyon ve sarılık çok olduğundan 5 gün hastanede kalmıştı tekrar kucagım boş eve döneceğim diye korkuyorum erken mi olacak diye tedirginleştim 😔
[silindi] Aysemahmut sabahtan beri bende korktum geçmezse doktoruma gidip sorucam bakalım nie oluyomuş🤦♀️
Aysemahmut nurcin-ruya eşim sürekli gidelim hastaneye diyo belli etmemek için iyiyim diyorum 😔 ya gidersem bebeğimi erken alırlarsa küveze girecek diye korkuyorum canım 37 38 olsaydım sezeryan olacagım zaten 2. Kez
nurcin-ruya Aysemahmut canım benim ilk gebeleiö erken dogum ve sakın öle dusunme inan artık teknoloji o kadar ilerlediki eger saglıklısı bebegin gelmesi ise gelecek ve buna en iyi doktorlar karar veriri ve gelmek isteyen bir bebegi hic bir kuvvet tutamaz inan cogu bitmiş sakın korkma gelse bile saglıkla gelecek gidin doktorunuza danısın yinede derim ben 💖💖