Mirayokutur valla bana doktorum 16. Haftamda kız demişti daha sonra 22. Haftamda ikili test oldum başka doktor bakıyordu ikili teste haberi yoktu cinsiyetten bebiş kız herhalde biliyorsunuzdur dedi bizde evet biliyoruz demiştik ama ben heeep erkek hissetmiştim rüyamda falan erkek gördüm karnımı görenler hiç kız karnı gibi değil falan diyorlar bakalım süpriz olmaz umarım😂