Bende de aynı şikayetler oluyodu. Sonra artık akşam hem daha yavaş yemeye başladım hemde porsiyonlarımı azalttım.ekmek yemiyorum akşam yemeğin yanında. Ondan snra biraz rahatlattı. Doymasan bile fazlasını yeme bnce tam doyuyum derken aşırı geliyo o da ağrıtıyo mideyi kesinlikle