Arkadaşlar hayırlı akşamlar malum Ramazan ayına girdik Hayırlara vesile olur insallah:) 18 Haftalığım doktoruma oruçla ilgili bir şey danışmadım. Çünkü maalesef tutamicam bebeğime zorluk çektirmek istemiyorum . Seyi merak ediyorum tutamadığım icin her gün birinin karnını doyurmak zorunda miyim sonra dan borcumu tutarım ama aklım karıştı