Merhaba arkadaşlar, 37+5 haftadayim geceleri yatarken adet sancısı gibi kasıklarımda sancı oluyor ve tuvalete kalktığımda karnım kaskatı olmuş şekilde uyanıyorum. Gün içinde oturup kalkarken, hareket ederken çatı kemiğim acıyor. Doğum yapanlar bu sanciyi tarif edebilir mi nasıl başlıyor en çok nerede hissediyorsunuz?