33 haftalik hamileyim sabahtan beri bel agrım var ara ara sırtıma kaburgalarıma kadar vuruyor ve şuan alt tarafa kasıklarıma doğru bi baskı hissediyorum sürekli tuvaletim varmış gibi bi his bide kalp atışı gibi batma oluyo kasiklarimda. yatınca geçmiyor yürüyünce daha iyi hissediyorum tüm bu saydıklarım kasilma mı oluyor ilk gebeliğim ve ayırt edemiyorum erken doğum belirtisi olabilir mi