Damlaustglu Bugün kontrole gittim 30.haftadayım bebeğimin kılosu biraz fazla çıktı 1.700 amniyon sıvısına biraz fazla dedi. Pazartesi şeker testi yapacaklar bu durumu yaşayan varsa bilgi verebilir mi tedirgin oldum biraz :(
morsunbul95 Damlaustglu evet kilosu fazla ama haftanız çok geç değil allahdan . Keşke zamanında şeker testi yapsaydiniz erken önlem alırdınız. İlerleyen zamanlarda fark ediliyor olsaydı bebekde büyük sıkıntı çıkardı.. İçeceğiniz şekerli sudan tereddüt etmeyin bildiğiniz elmalı gazoz. Önemli olan çıkan değeriniz ins diyet ile sekeriniz varsa önüne geçersiniz 🙏
UraSsmom Damlaustglu İnşallah çıkmaz şekerin ama öyle görünüyo 😔 Ben diyet yaptım birkaç hafta düşmedi şekerim geçen hafta insüline başladım ama şekerden dolayı suyum hep fazla gidiyordu. Dün gittim sınırı geçmiş suyum maalesef pazartesi 38+0da sezeryan olucam
MerveKeskiner Sakin yok sıkıntı yok kan alıyorlar suya şeker karıştırıp icıriyolar ve her birbuçuk saatte tekrar 3 tüp kan veriyosun sonunda tahlillere göre bisey diyo doktor ben bir hafdadır ünsülün kullanıyorum salı kontrol var bakalım
Damlaustglu MerveKeskiner Şeker testınden korkmuyorumda şekerden dolayı bişe olur mu diye tedirginim Allah’ım hepimize sağlıklı doğumlar nasıl etsin inşallah.
Damlaustglu Nisaakan_35 Nette araştırdım birazda korktum erken Doğum vs. Bir sürü şey yazıyordu başladım kendim zaten dikkat etmeye suan
Ruveyda_ Damlaustglu evet 2 hafta önde gibi bebek. Benimde 2 hafta önde gidiyor. 27. Haftada 1120 grdı. Şimdi 30+2 de kontrole gidicem
Nisa-Nalbantoglu Damlaustglu canım çok çok yüksek değer çıkmazsa eğer kendin kontrol altına alıyorsun benimkide kiloluydu şimdi emsalleriyle aynı 4-5 haftada düzeliyorlar korkma:)
Degisken Damlaustglu ben şekeri çıkan bir gebeydim dr un dediği hiçbirşey gelmedi başıma. Ama ben şekerli bişey tüketemiyırdum tiksinmiştim herşeyden.38+2 de suyum geldi sez oldum.
Damlaustglu morsunbul95 Doktor şeker testi yapalım vs. Demedi ondan dolayı bende bilemedim. İnşallah bebeğime bişe olmaz
Damlaustglu UraSsmom Gününüz gelmiş ama yine sizin 38 olmuşsunuz sizin bebeginizindemi kilosu önden gidiyordu. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah.
MerveKeskiner Korkma bisey olmaz Allahın izniyle biz 30 4 hafdalıgız 15000 kiloydu geçen hafda ve şekerim olmasından da yüksek çıktığı için ünsülüne başladık inşllh doğumdan sonra geçer korkma kötü şeyler getirme aklına
Damlaustglu MerveKeskiner İnşallah tek korkum bebek hamileliğim başından beri çok sıkıntılı geçti korkuyorum artık.
UraSsmom Damlaustglu Kilosu çok önde sayılmaz ama suyum sınırı geçtiği için sezeryan olucam cnm su fazlalığı da kilojjn önde olması da şekerden oluyo zaten
Dlrdvcdmr Damlaustglu Canım bence hiç canını sıkma strese sokma kendini. Bebek önde gidince akla ilk gelen elbette şeker oluyor 24+4′de bebeğim 1070 gr 35 cm di benimde doktorum şekerden şüphelendi 3 hafta kadar önden gidiyordu çünkü şeker testi yaptırdım olması gereken düzeylerde çıktı şükür🙏 doktorum genetik olarak iri bir bebek olacağını söyledi. Seninde öyle olabilir hiç canını sıkma testini yaptır hiçbirşey olmaz içini ferah tut sonuçlarına göre tedavi uygulanır 🙏😊.