Kızlar selam yeni dogum yapmış annelere bi sorum olacak ben iki ay önce sezeryan doğum yaptım 1 nisanda adet oldum ama sadece günde bir damla şeklinde oldu ve bu 7 8 gun sürdü bugün tekrar adet oldum ama sadece bi leke gördüm devamı yok benim gibi olan varmı cevaplarsanız sevinirim önceki iki doğumumda sezeryandı ama hic böyle olmamıştım?