NurselR Milayi bende düşünüyorum canım ama kısa bir işim gibi geliyor derin daha hoş söyleyiş olarak yada deren
dmr177 bence mila hiç hoş değil zeynep elif ayşe esma azra hira falan varken mila neki yabancı isim gibi ve bu çocuk büyüdüğünde bu isim hiç yakışmaz hep bebek olarak kalmıycak sonuçta