daisybebek Kızlar temizlik yaptım ev süpürdüm sildim sadece sonra belim fena halde ağrımaya başladı 2 saat oldu hala geçmedi 10 haftalık birşey olmamıştır dimi. Ağır felan kaldırmadım neden bu kadar ağrı oldu acaba
Unsalinn_Annesii daisybebek bendede oluyordu öyle halada oluyor az bir ayakta durayım belim kopuyor resmen çok yormamaya çalış canım kendini hamilelikte ne yapsan bel ağrısı oluyor normal yaptığın iş ağır gelmeye başlar hamilelikte
DamlaNur29 daisybebek bu haftalar cok önemli aslında cok yormaman lazım kendini daha haftan küçük bel agrısı iyi değil derler takip et devam ederse doktoruna git benim fıtık var belimde ondan dolayı agrılarım oluyor ama seni bilemem üşüttün belkide
Kbracoskun daisybebek bu haftalarda hiç bi iş yapma yat çünkü zorlaniyosun daha küçücük bebek tutunma evresinde. Dinlene dinlene iş yap yapacaksanda ağrım yok diye ard arda iş yapmak zorlar seni.. dinlenince gecicektir zorlamissin bünyeni
daisybebek Unsalinn_Annesii Sağol canım bu zamana kadar gayet normal ilerledim şimdi böyle olunca endişelendim :(
daisybebek DamlaNur29 inşallah üşütmekten olsunda geçsin :(( benim de belim hassas normalde ama bu kadar niye ağrıdı daha pazartesi kontrolüm Allahım inşallah bişey yoktur :((
Kbracoskun daisybebek olmaz Allah’ın izni ile korkma ☺️ sadece dikkat et o haftalarda bende iş yapiyodum dinlemedim kimseyi sonra riske girdim atlattım çok şükür.. şuan bı zorluk yaşamadığın için yaparım bişey olmaz diye düşünüyor insan🙄 ilerledikçe zaten zorlanip yapamiyosun 😄