Eee1 diğer postuna da yazdım tatlım görmemiştim ben ikili tarama için gittiğimde bu teşhis kondu ama kalbi durmuştu kürtaj oldum o şekilde doğup yaşayan var internetten bak istersen baya kötü durumları ama Allah bilir tabi benim doktorum kalbi durmasada yaşamaz demişti:( çok üzüldüm