ilkaygulr Feryaa benim eşimde babalık izni alıcak çünkü burda bakacak kimsem yok ailelerimizde gelemiyor
BaharAsya Feryaa doğumunuza Ne kadar kaldı yakınmı ? Virüsten dolayı izin vermiyorlarmış cnm pek benim eşimin bir arkadaşı gitmiş eşinin doğumuna 3 gün vermişler sanırım geri gelmiş.
Lilamor77 Feryaa diyarbakırda bende yanındayım diyarbakırda yaşıyoruz da geçen sordum doğum ölüm gibi önemli meselelerde veriliyor dedi eşim
Feryaa Lilamor77 ben sakaryadayım eşim suriyede o yüzden mi izin verilmedi acaba aynı yerde olmadığımız için mi
Sonay38 Feryaa bizde 10 gün babalık izni alıcak vereceklermiş eşim konuştu bi kaç gün önce yanımızda ailelerimizde yok mecbur artık
Raabiiaa Feryaa Benin haziranda ama izin ver zor bide dogum izinine cikarsan geri geldiginde 14 gun karantinaya aliriz demisler verselerdebuyuk ihtimalle almiyacak AMA kimsemde yok ailelerimiz cok uzakta yol izni verirlermi bilmiyorum
Cocuklarim Feryaa benim eşime izin vermediler doğumuna az kaldı üstelik bir de oğlum var ne yapacağız bilmiuroum ölüm harici ikinci emre kadar yasakmış izin alıp giden yerlerinden dolayı mı fark ediyor bilmiyorum