Kızlar sabahtan beri göğüs altından bir sıkışma hissim var, aynı zamanda göğüs üstü kısmında bir sıkışma var. Hani birşey yersiniz yutamazsınız boğazınızda kalır öyle bir his.. Dr la konuştum takip edelim yarın devam ederse gel dedi birçok soru sordu kasılma baskı mide bulantısı baş ağrısı tansiyon gibi hiçbiri yok. Ama bu sıkışma hissi çok fena oturunca artıyor yatınca daha iyi bu arada bebeğim de dönmemişti henüz, acaba baskı kı yapıyor. Teceübeli anneler bu yaşadığım kaburga ağrısı mı? Yaşayan var mı acaba?