Kızlar merhaba, 16+4 hamileyim. Yaklaşık 3-4 haftadır burnum tıkalı. Boşaltmaya çalışıyorum ama sadece çok az şeffaf bi mukoza geliyor. Asırı boşaltmaktan kaynaklı mıdır bilmem ama kulağımda da ucakta basınca maruz kalmış gibi bi dolgunluk var açılıp açılıp tıkanıyo oda. Doktora da soledim. Hamilelik, bahar alerjisi ve surekli evde kalmadan kaynaklı olabilir dedi ve tonimer burun spreyi verdi. Burun ve kulağımın asırı tıkandığı günler baş agrısı yapıyo ve uyumakta cok zorlanıyorm.
Bu tıkanıklığı yaşayanınız var mı? Hamilelikte oluyo mu? Yaşayan varsa nezaman geçer? Ne yapmamı önerirsiniz? Teşekkürler