Nihalkrc202 23 haftalığım ama çok kararsızım tutmayı çok istiyorum ama zaten prilam la duruyorum sabah uyandığım da falan mutlaka kusuyorum hala rağmen, kusmasam da deli gibi midem bulanıyor kolumu kaldıracak halim olmuyor bir kaç lokma ekmek yiyip Bi kaç saat dinlenip öyle kendime geliyorum bu yüzden de korkuyorum. Bi de bu haftalar da ne kadar doğru olur h bilmiyorum, eşime bahsettim saçma saçma konuşma bütün gün susuz aç duracaksın zararı dokunur mutlaka hayır tutmayacaksın falan dedi bilmiyorum, benim gibi 23 ve yakını haftalar da olup tutacak olan var mı