Zynbss8765 sizin tükettiğiniz su ile bebek amniyon sıvısının bir alakası yok. Bu tamamen vucudun ürettiği salgıladığı bazı şeylerle alakalı ilerde ödem olmaması için süt olması için vucudunuzun düzeni için 2 litre en az içilmeli ben 3 litreye yakın içiyorumdur zaten canım istiyor içim yanıyor 31 haftadayım hiç sorun yaşamadım 🤲