kızlar meraba bugün adetim 3 gün geçti ve tek taraflı aşırı bel ağrım var ara sıra da kasıklarıma ağrı vurup geçiyo normalde her ay adet sancısı çekerdim ve gögüslerim ağırırdı ama bu sefer hiç birşey yok kafam karışık böyle olan hamile olan var mı acaba hamileler bakabilir mi