Kizlarrr 37+2 de iliski sonrasi kanama oldu. Klozetin rengini degistirecek kadar ve sonraki 3 tuvalette peceteye gelecek kadar. Ama lekelenme degil hicbiri direk kan. Hemen hastaneye gittik. Alttan muayene yapti. Rahimde kisalma varmis. Dogumun yaklastigi anlamina geliyor dedi birde parmakla muayene etti. 2 cm acilman var dedi ve bebek guzel asagida dedi. Kafasina dokundum dedi🙈 nst de sanci cikmadi. Yatis vermedi. Dogumun hizli olabilir. Sancilarin olursave bebegin hareketleri yavaslarsa evde cok zaman kaybetme dedi. Sizce dogumu hizlandirmak icin squat, merdiven cikma vs yapayim mi? Yoksa daha 37. Hafta yeni bitti biraz zaman gecsin die yatip dinleneyim mi? Bu arada 36+6 da 3150 gramdik.