Benim de kızım olacak 12 haftada kız olursa Karaca koyucaz dedik erkekse Kartal olacaktı. 25. Haftadayız Kesinleştirdik. Nadir, biraz da zor bir isim herkesin koyabileceği beğeneceği bir isim değil ama ben Karaca kızım diye seviyorum miniğimi . Sizin içinize sinmesi önemli 😇