Busra1998 canım bende de pko vardı ve hiç Bi zaman adetim düzenli olmadı. Nasılsın 10 ay boyunca da bebek istedim, adet düzenleyici ilaçlar falan kullandım önce daha sonra yumurta geliştirici klomen ve çatlama iğnesi oldum ama hiç bişey değişmedi. Annem siirtlidir, orada teyzemler oturuyor Bi kadın var dediler karnına vs bakıyor ve zamlarını ( bunun tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama kasıklarıma masaj yaptı yukarı doğru çekti) kaldırınca Allahın izni ile hamile kalıyorsun dediler yada eğer Bi problem varsa sana ne yapman gerektiğini söylüyor diye anlattılar. Ben böyle şeylere inanmayıp uzun süre gitmeyi reddettim sonra da deneyelim ne kaybedeceğim ki dedim. Gittim teyzemle kadın kasıklarıma masap yaptı ve rahmimin çok sert olduğunu söyledi, kızlar hakikaten de dokunduğumda çok sertti o taraflarım. Bana yumyşaması için ( afedersiniz) şırınga ya biraz zeytinyağı çekip vajina dan içeri boşaltmamve Bi süre uzanmam gerektiğini söyledi. Ayrıca yumurtalarımında çok tembel olduğunu çalışması içinde ballı süt, pekmezli yumurta yemem gerektiğini söyledi. Bende bunları uyguladım o ay ve tam vaktinde adet oldum. Üzüldüm o ay yine işe yaramadı hamile kalmadım diye. Ama meğersem adettli iken zaten yavrum çoktan tutunmaya başlamış :) ben o kadın sayesinde oldu demiyorum tabiki iki ay zaten femera ilacını da kullandım. Bazı şeyler sadece vesile oluyor bazen, bunu yaptım diye hamile kaldım diyemem sana. Ama sana çok içten Bi tavsiyem var stres yapma, stres çok fazla etkiliyor. Olacağına inan ve bekle, gün sayma, umutsuz olma, başka uğraşlar edin. İnşallah en kısa zamanda güzel haberler alırsın sende 💕