Merhaba kızlar, 18+1 haftalık hamileyim. İnanılmaz kalça ağrılarım var azıcık iş yapsam bile yürüyemez hala geliyorum.Uzansam kalkıp oturamıyorum ağrı saplanıyor. Otursam kalkınca adım attırmıyor.bu benim ikinci gebeliğim birinci gebelikte de vardı ama bu kadar da değildi. Ne yapsam ağrılarımı azaltabilirim. İş yapmaya korkuyorum. Hemen ağrı geliyor ve dayanamıyorum. Bir de pöçük kemiğim dışarıda gibi böyle değişik geliyor. Virüsten dolayı da gidemiyorum. Ortepediye gitsem hamile olduğum için röntgen falan da çekilmez. Çok çaresizimm😔☹️😫