Iyi aksamlar arkadaslar. Benim iki tane cok buyuk cikolata kistim vardi doktor gebe kalamazsin dedi ama Rabbim nasip etti tedavisiz hamile kaldim cok şükür. Benim sorum acaba boyle hamile kalip kistlerle alakali sorun yasayan oldu mu? Kistler de bebekle büyüyor mu, dogumda falan bir zarari oluyor mu yoksa kayboluyo mu bu kistler acaba?