DeryaDemirali zlemYeilyeniceTop muhtemelen yalancı sancılardır benim de ara ara oluyor bende 35+2 deyim sen tinere dikkat et
shdemir zlemYeilyeniceTop 34 oldum benimde basladı ama takip ediyorum düzensiz oluyo bazen günde 2 kere bazen 3 bazen 1 kere oluyo. Düzenli olursa doktora gitmemiz gerekiyormus canım.
zlemYeilyeniceTop DeryaDemirali DeryaDemirali aynıyız bende 35+2 hadi hayırlısı normal dedi doktorda baskı yapıyor dedi nst ye bile gerek duymadı
zlemYeilyeniceTop DeryaDemirali yalancı sancı mı ilk gebeliğimde hiç yaşamadım korkutuyor beni enfeksiyon mu diyorum kist mi diyorum doktor hepsi yapar diyor