Selamlar 🤰 35+1 günlük hamileyim. Özellikle bu sabah uyandığımdan beri karnımda batma ve acı hissediyorum ve karın bölgem cok sert. Ama kızımın hareketleri diğer günlerle aynı şekilde devam ediyor. Bu acı ciddi bir durum mu yoksa normal mi bilemedim 🤷♀️