gamze12345678 Belli olanlar yazsın lütfen kızlar ben daha öğrenemedim ögrenince birbirimize söyleyelim buradan🥰❤️
MelikeEmre_ gamze12345678 Merhaba daha gidemedim kontrole 15+3 günlügüz hafta içi doktora gidicegim ögrenmek icin 3lü testimizi de yapar belki kısmet 2.hamileligim oğlum var Allahım saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin 🙏😍
Miniginannesiiii1111 gamze12345678 ah Ağustos sonu Eylül başı gibi olacak bebişim hala belli değil 😂🙈göstermedi sıpa 18+3🎈
Elifaydogan06 deletedmom126 Duygukc MelikeEmre_ Alpelin Elifdoan MucizeBeklerken kızlar bende 12+5 ama doktor söylemedi sizce tahmini ne olabilir devlette söylemiyorlar :(
Alpelin Bana doktor Ekim 20 dedi doktora gittim bana hiç söylemedi bu 12 haftada bazı doktorlar nasıl söylüoda benim ki belli değil cinsiyeti der
MucizeBeklerken evet kızım olacak benimde 🤗 ilk gebeliğim ve ikili taramaya gittiğimizde öğrendik çok net söyledi doktorumuz 12+4 de
Duygukc Elifaydogan06 daha çok küçükki canım hiçbir doktor bu haftada söylemez bence en az bi 2 hafta daha beklemelisin ben 16. Haftada erkek olduğunu öğrendim
Zynbgvn Ekim 24 gözüküyor doğum tarihi , suan 13+4 üz, geçen hafta kıza benziyor demişti kesin olmamakla beraber 😃
Nur5495 Bize de Kız dedi ben 13 artı 3üm değişir mi çok merak ediyorum ama çok hareketliydi açıkçası gördük ne varsa ama
Sumru Nur5495 11. haftada Ultrasonda Doktorum ense ve burun ölçümü sırasında kıza benziyor demişti 14. Haftamda ise %100 kız net kız dedi 😂