28 haftalığız. Bugün belimin sol yanına düzensiz aralıklı sancı- ağrı girdi. Sabit değildi. Normal mi anneler? Yaşayan var mı ? Son üç aya girince de insan artık erken doğum mu, onun ağrısı mı diye panikliyor.🙈 İnşallah evlatlarımızı sağlıkla kucagımıza alırız.